Subject: Suur-Sõjamäe tn 4 kinnistu (Ülemiste keskuse) ja lähiala detailplaneering (DP045560)
From: "Inga Hansaar K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 14:54:47 +0200

Tere,

Esitan koostöö faasis tutvumiseks ja seisukoha andmiseks Suur-Sõjamäe tn 4
kinnistu (Ülemiste keskuse) ja lähiala detailplaneeringu (
<https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP045560> DP045560).
Detailplaneering algatati Tallinna Linnavalitsuse 14.05.2024 korraldusega
nr 478.

Ala paikneb lennuvälja lähiümbruses.

Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on määrata Suur-Sõjamäe tn 4
krundile ehitusõigus kuni 12 maapealse korrusega (kuni 45m maapinnast ehk
86,9 m kõrgusele merepinnast)  ja 3 maa-aluse korrusega Ülemiste keskuse
laiendamiseks ning avamiseks perspektiivse Euroopa pargi poole.
Kavandatakse olemasoleva kaubanduskeskuse laiendust büroo-, meelelahutus-,
majutus ja kaubanduspindade ehitamiseks. Detailplaneeringus on määratud
ehitusõigus ka Lennujaama-Ülemiste äripiirkonna struktuurplaanis
kavandatud ärihoonete ehitamiseks Tartu maantee äärde.

Detailplaneeringu materjalid on leitavad siit lingilt:

<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EjdKQe80w01GvqAXMn_etU4ByfpiLioG1Mw
DMpjDYoaDCQ?e=g8EBtB>  2024-10-25 koostööks

Tervitades

Inga Hansaar

mob: +372 509 8702
tel: +372 626 4100
 <http://kprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.